• slide1
  • slide2
  • slide3
  • slide4
  • slide5

Complimentenservice

Medewerkers in de zorg geven elkaar niet vaak complimenten. En complimenten ontvangen vinden ze vaak nog ingewikkelder. Toch staat ook die stevige ICT-er te blozen en neemt geheel ontroerd het compliment in ontvangst. Voor de goede werksfeer, het goed met elkaar samen te werken is af en toe een compliment geven erg belangrijk. "Ik kom u even een compliment geven: teamleidster Annelies laat weten dat ze jou een zeer waardevolle en betrokken collega vindt op wie ze altijd kan rekenen!"

Bijzondere Brilliant postbodes spoeden zich als een frisse wind door de instelling. Overal leveren zij op hun eigen bijzondere wijze complimenten af: zingend, op rijm, of met een persoonlijk theateraccent. En ze nemen nieuwe opdrachten voor complimenten aan anderen graag met zich mee.

Onderzoek heeft aangetoond dat het krijgen van een compliment van een leidinggevende meer gewaardeerd wordt dan een salarisverhoging.

De Complimentenservice zorgt dat niemand wordt vergeten!

spacer